Quality Hunters Season 2 oli Vuoden viestintätyö

QualityHunters_s2_2Viestintätoimisto Milttonin, Finnairin ja Helsinki Airportin Quality Hunters, Season 2 -kampanja voitti Vuoden viestintätyö -palkinnon 6. marraskuuta Markkinointiviestinnän toimistojen liiton MTL Communications Awards 2012 -kilpailussa. Netprofile Oy valittiin Vuoden viestintätoimistoksi.

 ”Kyseessä on kokonaisvaltainen kampanja, joka on niin strategian, toteutuksen kuin tulostenkin osalta vaikuttava. Kampanjassa on käytetty monipuolisesti viestinnän eri keinoja sen sijaan, että olisi hyödynnetty pelkästään jotakin yksittäistä osa-aluetta", toteaa kilpailun tuomariston puheenjohtaja Kim Nyberg.

"Kampanja on osallistavaa, nykyaikaista viestintää. Sen vahvuudesta kertoo jatkumo. Sama konsepti toimii vuodesta toiseen, mikä on yksi parhaimpia tehokkaasti toteutetun viestinnän mittareita".

Kisaan osallistui 42 työtä 12 toimistosta. Tuomaristo valitsi loppusuoralle 15 työtä. MTL järjesti viestintäkisan nyt toista kertaa.

Quality Hunters oli kampanja, jossa joukko aktiivisia sosiaalisen median käyttäjiä valittiin matkustamaan Finnairin reiteillä ja kohteissa. Tavoitteena oli löytää parannettavaa sekä tehdä Finnairia ja Helsinki-Vantaan lentoasemaa samalla tunnetuksi. Ensimmäisen kerran Quality Hunters järjestettiin syksyllä 2010.

Jutun kuvassa ovat Season 2:lle valitut seisemän kansainvälistä Quality Hunteria lokakuussa 2011 kampanjan avajaistilaisuudessa.

 

Lue myös: