SAS uudisti EuroBonus-kanta-asiakasohjelmaansa kaksi vuotta sitten. Jäsenmäärä on kasvanut vahvasti ja ylitti jo neljän miljoonan rajan ja noin puolet yhtiön liikevaihdosta tulee kanta-asiakkaiden kautta. "Olemme erittäin ylpeitä Eurobonus-ohjelman voimakkaasta kasvusta. Nyt jäseniä on jo neljä miljoonaa. Tämä osoittaa asiakkaiden arvostavan tuotteitamme sekä yhteistyökumppaneidemme tarjouksia", sanoi SAS:n kaupallinen johtaja Eivind Roald. Kanta-asiakasohjelman uudistuksen jälkeen SAS on kasvattanut ohjelman jäsenmäärää noin 50 000 matkustajan kuukausivauhdilla. Nyt on saavutettu neljän miljoonan jäsenen raja. Tämän miljoonarajan rikkoi norjalainen Stig Christiansen. Hänet palkittiin 200 000 EuroBonus-pisteellä, joka mahdollistaa esimerkiksi kahden hengen matkan SAS:n liikemiesluokassa New Yorkiin. "Viimevuosien aikana EuroBonus-jäsenet ovat olleet entistä tyytyväisempia ja ohjelma on ollut erittäin suosittu. Bonuspisteillä maksettujen matkojen määrässä on ollut 20 prosentin kasvu", jatkoi Roald. SAS EuroBonus-ohjelmastta on Basic, Silver, Gold ja Platinum-tasot ja ne kaikki helpottavat matkustamista tarjoten erilaisia etuja. Gold- ja Diamond-tasokorttilaiset pääsevät SAS ja Star Alliance -loungetiloihin, voivat ottaa mukaansa ylimääräisen matkalaukun sekä käyttää Fast Track -palvelua ja 24/7 -asiakaspalvelua.
|
|||