Finnairin Suomi 100 -juhlavuoden hankkeet ehdolla Vuoden sponsoriteko -äänestyksessä

KAS_A350_yleiso_1Finnairin Suomi 100 -juhlavuoden hankkeet ovat ehdolla Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n  Vuoden sponsoriteko -äänestyksessä. Mukana on kaikkiaan 40 erilaista projektia. Finnair on näkynyt mm. Suomen Ilmailumuseon digi-hankkeessa, Kaivopuiston lentonäytöksessä sekä Suomen tunnettuuden edistämisessä yhtiön matkustajille.

KAS_A350_1Vuoden Sponsorointiteko 2017 voittajan valitsee puolueeton, markkinoinnin ammattilaisista koostuva raati. Raadilla on mahdollisuus valita myös muita voittajia. Näitä palkintokategorioita ei ole ennalta päätetty, vaan raadilla on vapaus nostaa palkittaviksi erityisen ansiokkaita toteutuksia.

"Saimme kilpailuun paljon kovatasoisia ja erilaisia projekteja niin urheilun, kulttuurin kuin yhteiskuntavastuun alalta. Tänä vuonna Suomi 100 -teema näkyy projekteissa", sanoo raadin puheenjohtaja Risto Oksanen.

 Finna_Aero_caMyös yleisö pääsee äänestämään omaa ehdokasta Vuoden Sponsorointiteoksi. Äänestysaika alkoi 2. marraskuuta kello 12.00 ja päättyy torstaina 9. marraskuuta kello 14.00.
Raadin valitsemat voittajat sekä yleisöäänestyksen voittaja palkitaan Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n Foorumissa 23. marraskuuta 2017 m/s Silja Europalla.

Vuoden sponsoriteko äänestyksen ehdokkaat

Äänestä Vuoden sponsoriteko -kisan ehdokasta

Lue myös: