Helsinki-Vantaa parantaa vuorovaikutusta matkustajien kanssa uudella palveluarvioinnilla

EFHK_kaupat_3Finavia pyrkii lisäämään keskustelua ja vuorovaikutusta lentomatkustajien kanssa uuden arviointitoiminnon avulla. Sen kautta voi jättää perinteisiä palvelun tähtiä ja vapaamuotoista palautetta Helsinki-Vantaan lentoaseman palveluista.

Arviointien lisäksi Finavia uskoo saavansa asiakkailta hyviä ideoita sekä toiveita tulevien palveluiden kehittämistyöhön. Lentomatkustajien jättämät palautteet tulevat näkymään Finavian verkkosivuilla.

Kaikki palaute tarkistetaan ennen niiden julkaisua ja sisältöä saatetaan muokata ja palaute voidaan tarvittaessa jättää myös julkaisematta. Finavian verkkopalvelun käyttöehtojen mukaan kirjoittaja vastaa siitä, että julkaistavaksi tarkoitettu arviointiteksti on kirjoitettu lain ja hyvän tavan mukaisesti.

Arvostelutoiminto on jo aikaisemmin ollut mahdollinen Helsinki-Vantaan mobiiliapplikaation avulla. Se on saatavana suomeksi, englanniksi ja kiinaksi.

Finavian Helsinki-Vantaan palvelut ja niiden julkaistut arvostelut