"Norwegianin logotyyppi ja tavaramerkki ovat molemmat tunnettuja ja arvostettuja, ja olemme siitä erittäin ylpeitä. Vaikka uudistumme, lupaamme, että asiakkaat tunnistavat meidät edelleen. Yli 20 vuoden jälkeen on aika nykyaikaistamiselle. Uudistus antaa Norwegianille nykyaikaisemman, lämpimämmän ja selkeämmän ilmeen", sanoi Norwegian-konsernin markkinointi- ja asiakaspalvelujohtaja Kristoffer Sundby.
Visuaalisen ilmeen päivitys on jatkoa yrityksen 20-vuotisjuhlavuodelle, jota vietettiin vuonna 2022. Norwegianin lentokoneet tunnetaan ns. pyrstösankareista, jotka ovat olleet osa Norwegiania alusta lähtien vuodesta 2002. Niiden ilmettä uudistettiin vuoden 2022 aikana. Norwegian on perustettu vuonna 1993, mutta halpalentoyhtiötoiminnan se aloitti Boeing 737 -kalustolla vuonna 2002. "Uudessa visuaalisessa identiteetissä on rikkaampi väripaletti, uusi typografinen ilme ja kuvatyyli samoin kuin joustavampi ulkoasujärjestelmä. Odotamme innolla, että voimme esitellä uuden ilmeen yhtiön sisällä ja ulkoisesti. Uusi ilme otetaan käyttöön vaiheittain. Aloitamme digitaalisissa kanavissa ja päivitämme sen jälkeen asteittain ja jäsennellysti kaikki markkinapaikat, toimistot, lentoasemat ja itse lentokoneet. Vanha ja uusi ilme elävät rinnakkain ylimenokauden ajan. Uusi ilme ja logotyyppi tulevat näkyviin ensi kertaa maaliskuun alussa omissa ja ulkoisissa medioissa", kertoi Norwegianin luovajohtaja Camilla Aspen. Norwegianin tavoitteena on tulla Euroopan pidetyimmäksi ja luotettavimmaksi lentoyhtiöksi.
Norwegianin laivastossa on 87 Boeing 737-800- ja Boeing 737 MAX 8 -kapearunkokonetta ja Widerøella on 45 Bombardier Dash 8 ja kolme Embraer E190-E2 -konetta. Lue myös:
|
|||